+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pinia Hotel & Resort Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 74 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavel Reinberger

Familie mit kleinen Kindern, 25.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Olaf Pfau

Einzelreisender, 21.2.2009

Deutsch

  • Gesamtbewertung
38 %
  • 4 Sterne sind 2 zuviel

  • 4 Sterne sind 2 zuviel

Persönlich
1
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 21.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Poloha u sjezdovky,údržba parkoviště,čistota pokoje,skladba polo penze.

  • Při nástupu do hotelu zcela neprofesionální přístup slečny recepční,nedostatečné informace o chodu hotelu. Nebyli jsme informováni o způsobu placení nápojů v restauraci Labe a následně jsme museli platit při jídle nápoje průběžně při každém přenesení ojednávky ,nikdo nás totiž neinformoval o nutnosti složit " kredit". Vzhledem k tomu , že jsme v hotelu byli řádně přihlášeni a přesto nemohli využít platba hotelový účtem připadal mi tento způsob krajně nestandardní.Dále nás přinejmenším udivilo chování některých slečen, které Obsluhovale v restauraci . Jejich "otrávenost" neodpovídá proklamované úrovni hotelu.

Persönlich
1
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Luděk Palata

Familie mit älteren Kindern, 24.1.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 29.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Péče, ochota a vystupování vedoucí welnes centra.

  • Služby obecně

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Stanislav

Älteres Paar, 6.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • snídaně

  • Moc měkké matrace -

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Bohuslav

Älteres Paar, 8.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 29.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Kateřina Hamplová

Familie mit kleinen Kindern, 22.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Kuřácká místnost, která není oddělená, ani dobře odvětraná.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Patrik Návrat

Junges Paar, 19.9.2010

Havířov, ČR

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Pavel Fekar

Älteres Paar, 28.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jozef

Familie mit kleinen Kindern, 22.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Obsluha a personal restaurace.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 30.11.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Eva Z.

Junges Paar, 24.2.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Milan Hejduk

Älteres Paar, 12.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Velice kladně hodnotím,že se v hotelu nekouří,vstřícný a ochotný personál.

  • Nemám žádné výtky.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Herr Herzer

Familie mit älteren Kindern, 13.2.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
82 %
  • sehr freundlich und offen, bemüht die Wünsche der Gäste zu erfüllen

  • im Saunabereich könnten mehr Handtücher zur Verfügung gestellt werden

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
9

Anonym

Junges Paar, 10.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • výborný personál

  • malý výběr wellness

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Marie

Familie mit älteren Kindern, 15.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Pěkný hotel - dříve Arnika na Labské - blízko sjezdovky mimo hlavní návaly ve Špindlu. Skvělé místo. Výborně vaří.

  • V době jarních prázdnin byl hotel plný - nezvládnutá logistika při snídaních a večeřích - nebyly volné stoly, velký hluk, atd... Já bych otevřela ještě druhou restauraci (u snídaní)... Na pokojích superior jsme měli mít župany - nebyly dodány ani po dvou stížnostech - prý je nedovezla čistírna.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Dokonalá strava, čistota, příjemný personál...

  • Od druhého dne jsem prosila o polštář navíc,ale vůbec jsem ho nedostala. V restauraci malí výběr z jídel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Pinia Hotel & Resort hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme, že jste si našli čas na poskytnutí zpětné vazby k Vašemu pobytu. Doufáme, že vás budeme moci brzy přivítat zpět v našem Pinia Hotel & Resort!
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 5.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5