+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Pinia Hotel & Resort Recenzie

Hodnotenie hotela

88%
Veľmi dobré

podľa 74 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavenie

    88%
  • Komfort

    86%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • iná skupina
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

rodina s malými deťmi, 5.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
5

Petr Kyslík

mladý pár, 24.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Velmi příjemný personál, vinikající restaurace bohatý ranní bufet

  • žádné

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Hodnota/peniaze
10

Martin Dolejška .

mladý pár, 25.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Maciej Sylwanowicz

rodina s malými deťmi, 20.3.2013

Polski

  • Celkové hodnotenie
86 %
  • super hotel mila pomocna obsluga db sniadania fajne spa rozsadna cena

  • bardziej dotyczy nie doinfomowania ze strony booking np. w kwestii ograniczen godzinowych korzystania z basenu

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

rodina s malými deťmi, 21.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
42 %
  • Poloha u sjezdovky,údržba parkoviště,čistota pokoje,skladba polo penze.

  • Při nástupu do hotelu zcela neprofesionální přístup slečny recepční,nedostatečné informace o chodu hotelu. Nebyli jsme informováni o způsobu placení nápojů v restauraci Labe a následně jsme museli platit při jídle nápoje průběžně při každém přenesení ojednávky ,nikdo nás totiž neinformoval o nutnosti složit " kredit". Vzhledem k tomu , že jsme v hotelu byli řádně přihlášeni a přesto nemohli využít platba hotelový účtem připadal mi tento způsob krajně nestandardní.Dále nás přinejmenším udivilo chování některých slečen, které Obsluhovale v restauraci . Jejich "otrávenost" neodpovídá proklamované úrovni hotelu.

Personál
1
Služby
3
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jana

starší pár, 21.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • Dokonalý personál, špičková kuchyně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
10

Martin Dančišin

starší pár, 7.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • velmi příjemná obsluha, kvalitní room service, wellness na odpovídající úrovni, vybavení pro děti - příště sebou vezmu i své tři potomky :-)

  • naprosto tragická úroveň restaurace Beneda, tragická je hlavně kuchyně, která dělá hotelu ostudu, jedli jsme tam se ženou 3x a pokaždé to jídlo byla tragedie, když si objednáze steak medium rare a přinesou Vám cosi co je well, well done, je to zvláštní, carpacio z losova má podobu 1cm tlustých kusů ryby, o rozvařeném risotu ani nemluvím...příště zkusím polopenzi a hotelové restauraci se raději vyhnu...

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Anonym

mladý pár, 10.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • výborný personál

  • malý výběr wellness

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Marie

rodina so staršími deťmi, 15.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • Pěkný hotel - dříve Arnika na Labské - blízko sjezdovky mimo hlavní návaly ve Špindlu. Skvělé místo. Výborně vaří.

  • V době jarních prázdnin byl hotel plný - nezvládnutá logistika při snídaních a večeřích - nebyly volné stoly, velký hluk, atd... Já bych otevřela ještě druhou restauraci (u snídaní)... Na pokojích superior jsme měli mít župany - nebyly dodány ani po dvou stížnostech - prý je nedovezla čistírna.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Milan Hejduk

starší pár, 12.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Velice kladně hodnotím,že se v hotelu nekouří,vstřícný a ochotný personál.

  • Nemám žádné výtky.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Pavla Farkašová

rodina s malými deťmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
94 %
  • Nádhera, pobyt předčil naše očekávání...

  • Při večerním bufetu nám chyběla zmrzlina... bylo málo druhů masa... a dokonce 2x se nám stalo, že maso bylo cítit, rozhodně nebylo čerstvé...

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Kateřina Hamplová

rodina s malými deťmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Kuřácká místnost, která není oddělená, ani dobře odvětraná.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Jozef

rodina s malými deťmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • Obsluha a personal restaurace.

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Bohuslav

starší pár, 8.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Komfort
5
Hodnota/peniaze
6

mario hnilica

starší pár, 21.5.2011

brno, čr

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • +gastronomický zážitek Vaší kuchyně -příjezdová cesta a parkování- zvláště , před hotelem neodpovídá ostatnímu konfortu

  • +gastronomický zážitek Vaší kuchyně -příjezdová cesta a parkování- zvláště , před hotelem neodpovídá ostatnímu konfortu

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petr Klíma

rodina s malými deťmi, 20.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 16.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
94 %
  • Velmi kvalitni hotel, vynikajici sluzby, vlidny personal, dobre parkovani, uzky vyber stejnych jidel v restauraci (bydlel jsem 4 dny), ceny vyssi.

  • Velmi kvalitni hotel, vynikajici sluzby, vlidny personal, dobre parkovani, uzky vyber stejnych jidel v restauraci (bydlel jsem 4 dny), ceny vyssi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
7

Martin Čacký

jednotlivec, 28.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Jsem neslyšící. I když jsem požádal o výměnu pokoje, tak mi bylo vyhověno. Spokojenost.

  • Jsem neslyšící. I když jsem požádal o výměnu pokoje, tak mi bylo vyhověno. Spokojenost.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

paní Hovorková

starší pár, 24.10.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • Hotel a všechny hotelové služby byly skvělé. Vřele doporučuji.

  • Hotel a všechny hotelové služby byly skvělé. Vřele doporučuji.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Patrik Návrat

mladý pár, 19.9.2010

Havířov, ČR

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
7