+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Pinia Hotel & Resort Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 74 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

rodina s malými dětmi, 5.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Petr Kyslík

mladý pár, 24.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Velmi příjemný personál, vinikající restaurace bohatý ranní bufet

  • žádné

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Martin Dolejška .

mladý pár, 25.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Maciej Sylwanowicz

rodina s malými dětmi, 20.3.2013

Polski

  • Celkové hodnocení
86 %
  • super hotel mila pomocna obsluga db sniadania fajne spa rozsadna cena

  • bardziej dotyczy nie doinfomowania ze strony booking np. w kwestii ograniczen godzinowych korzystania z basenu

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

rodina s malými dětmi, 21.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • Poloha u sjezdovky,údržba parkoviště,čistota pokoje,skladba polo penze.

  • Při nástupu do hotelu zcela neprofesionální přístup slečny recepční,nedostatečné informace o chodu hotelu. Nebyli jsme informováni o způsobu placení nápojů v restauraci Labe a následně jsme museli platit při jídle nápoje průběžně při každém přenesení ojednávky ,nikdo nás totiž neinformoval o nutnosti složit " kredit". Vzhledem k tomu , že jsme v hotelu byli řádně přihlášeni a přesto nemohli využít platba hotelový účtem připadal mi tento způsob krajně nestandardní.Dále nás přinejmenším udivilo chování některých slečen, které Obsluhovale v restauraci . Jejich "otrávenost" neodpovídá proklamované úrovni hotelu.

Personál
1
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jana

dospělý pár, 21.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Dokonalý personál, špičková kuchyně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Martin Dančišin

dospělý pár, 7.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • velmi příjemná obsluha, kvalitní room service, wellness na odpovídající úrovni, vybavení pro děti - příště sebou vezmu i své tři potomky :-)

  • naprosto tragická úroveň restaurace Beneda, tragická je hlavně kuchyně, která dělá hotelu ostudu, jedli jsme tam se ženou 3x a pokaždé to jídlo byla tragedie, když si objednáze steak medium rare a přinesou Vám cosi co je well, well done, je to zvláštní, carpacio z losova má podobu 1cm tlustých kusů ryby, o rozvařeném risotu ani nemluvím...příště zkusím polopenzi a hotelové restauraci se raději vyhnu...

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

mladý pár, 10.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • výborný personál

  • malý výběr wellness

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Marie

rodina se staršími dětmi, 15.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Pěkný hotel - dříve Arnika na Labské - blízko sjezdovky mimo hlavní návaly ve Špindlu. Skvělé místo. Výborně vaří.

  • V době jarních prázdnin byl hotel plný - nezvládnutá logistika při snídaních a večeřích - nebyly volné stoly, velký hluk, atd... Já bych otevřela ještě druhou restauraci (u snídaní)... Na pokojích superior jsme měli mít župany - nebyly dodány ani po dvou stížnostech - prý je nedovezla čistírna.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milan Hejduk

dospělý pár, 12.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velice kladně hodnotím,že se v hotelu nekouří,vstřícný a ochotný personál.

  • Nemám žádné výtky.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Pavla Farkašová

rodina s malými dětmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Nádhera, pobyt předčil naše očekávání...

  • Při večerním bufetu nám chyběla zmrzlina... bylo málo druhů masa... a dokonce 2x se nám stalo, že maso bylo cítit, rozhodně nebylo čerstvé...

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Kateřina Hamplová

rodina s malými dětmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Kuřácká místnost, která není oddělená, ani dobře odvětraná.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jozef

rodina s malými dětmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Obsluha a personal restaurace.

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Bohuslav

dospělý pár, 8.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

mario hnilica

dospělý pár, 21.5.2011

brno, čr

  • Celkové hodnocení
96 %
  • +gastronomický zážitek Vaší kuchyně -příjezdová cesta a parkování- zvláště , před hotelem neodpovídá ostatnímu konfortu

  • +gastronomický zážitek Vaší kuchyně -příjezdová cesta a parkování- zvláště , před hotelem neodpovídá ostatnímu konfortu

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Klíma

rodina s malými dětmi, 20.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 16.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi kvalitni hotel, vynikajici sluzby, vlidny personal, dobre parkovani, uzky vyber stejnych jidel v restauraci (bydlel jsem 4 dny), ceny vyssi.

  • Velmi kvalitni hotel, vynikajici sluzby, vlidny personal, dobre parkovani, uzky vyber stejnych jidel v restauraci (bydlel jsem 4 dny), ceny vyssi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Martin Čacký

jednotlivec, 28.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Jsem neslyšící. I když jsem požádal o výměnu pokoje, tak mi bylo vyhověno. Spokojenost.

  • Jsem neslyšící. I když jsem požádal o výměnu pokoje, tak mi bylo vyhověno. Spokojenost.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

paní Hovorková

dospělý pár, 24.10.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Hotel a všechny hotelové služby byly skvělé. Vřele doporučuji.

  • Hotel a všechny hotelové služby byly skvělé. Vřele doporučuji.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Patrik Návrat

mladý pár, 19.9.2010

Havířov, ČR

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7