+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pinia Hotel & Resort Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 74 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

václav mráz

Älteres Paar, 29.8.2010

melnik

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Romana Čížová

Familie mit älteren Kindern, 24.8.2010

Mělník, CZ

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
9

Jaroslava Bordáčová

Familie mit kleinen Kindern, 15.8.2010

trutnov česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ve Vešem hotelu se my s mojema vnučkama moc líbylo,vše bylo v naprostém pořádku,pokoj byl naprosto v pořádku a čistý.Personál byl ochotný.Paní recepční byla taky velice příjemná a ochotna vše vysvětlit.Klárka,Natálka

  • Ve Vešem hotelu se my s mojema vnučkama moc líbylo,vše bylo v naprostém pořádku,pokoj byl naprosto v pořádku a čistý.Personál byl ochotný.Paní recepční byla taky velice příjemná a ochotna vše vysvětlit.Klárka,Natálka

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Irina Pais

Älteres Paar, 25.7.2010

English

  • Gesamtbewertung
100 %
  • The hotel was very clean and had all the facilities handy and in good shape. The food in the restaurant was very good and at an affordable price. Above all the personnel was very friendly and welcoming, easy to talk to smiling and willing to help.

  • The hotel was very clean and had all the facilities handy and in good shape. The food in the restaurant was very good and at an affordable price. Above all the personnel was very friendly and welcoming, easy to talk to smiling and willing to help.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Brouk

Familie mit kleinen Kindern, 9.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Minigolf potřebuje vylepšit, opravit. Čekací doba na výtahy je dosti dlouhá, výtah by mohl hlasově oznámit patro ve kterém zastavil.

  • Minigolf potřebuje vylepšit, opravit. Čekací doba na výtahy je dosti dlouhá, výtah by mohl hlasově oznámit patro ve kterém zastavil.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Pavel Fekar

Älteres Paar, 28.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Pavel Reinberger

Familie mit kleinen Kindern, 25.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Ivan Šantora

Älteres Paar, 24.1.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Tento hotel vřele doporučuji, personál i kvalita hotelu na vynikající urovni.

  • Tento hotel vřele doporučuji, personál i kvalita hotelu na vynikající urovni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Luděk Palata

Familie mit älteren Kindern, 24.1.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
3

Petra Lautnerová

Älteres Paar, 29.8.2009

Brno ČR

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Pavla Velčovská

Familie mit älteren Kindern, 16.7.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S ubytováním v hotelu i se službami jsme byli velmi spokojeni. Velmi kladně hodnotím přístup personálu.

  • S ubytováním v hotelu i se službami jsme byli velmi spokojeni. Velmi kladně hodnotím přístup personálu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vlastimil Bárta

Älteres Paar, 12.3.2009

CZ-26105 Příbram

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Byli jsme velice spokojeni s nabídkou a kvalitou služeb. V případě jakýchkoli nejasností vám personál vždy vyjde vstříc, ochotně vysvětlí co a jak, poradí a ještě se mile usměje.

  • Byli jsme velice spokojeni s nabídkou a kvalitou služeb. V případě jakýchkoli nejasností vám personál vždy vyjde vstříc, ochotně vysvětlí co a jak, poradí a ještě se mile usměje.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Eva Z.

Junges Paar, 24.2.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Olaf Pfau

Einzelreisender, 21.2.2009

Deutsch

  • Gesamtbewertung
38 %
  • 4 Sterne sind 2 zuviel

  • 4 Sterne sind 2 zuviel

Persönlich
1
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4