+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Pinia Hotel & Resort Reviews

Hotel ratings

88%
Very good

by 74 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    89%
  • Cleanliness

    92%
  • Equipment

    88%
  • Comfort

    86%
  • Value for money

    85%
Show reviews written by:
  • other group
Show reviews in:
Sort by:
Show:

václav mráz

mature couple, 29.8.2010

melnik

  • Overall rating
94 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
9

Romana Čížová

family with older children, 24.8.2010

Mělník, CZ

  • Overall rating
88 %

(without text rating)

Personnel
9
Services
9
Cleanliness
8
Comfort
9
Value/money
9

Jaroslava Bordáčová

family with young children, 15.8.2010

trutnov česká republika

  • Overall rating
100 %
  • Ve Vešem hotelu se my s mojema vnučkama moc líbylo,vše bylo v naprostém pořádku,pokoj byl naprosto v pořádku a čistý.Personál byl ochotný.Paní recepční byla taky velice příjemná a ochotna vše vysvětlit.Klárka,Natálka

  • Ve Vešem hotelu se my s mojema vnučkama moc líbylo,vše bylo v naprostém pořádku,pokoj byl naprosto v pořádku a čistý.Personál byl ochotný.Paní recepční byla taky velice příjemná a ochotna vše vysvětlit.Klárka,Natálka

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Irina Pais

mature couple, 25.7.2010

English

  • Overall rating
100 %
  • The hotel was very clean and had all the facilities handy and in good shape. The food in the restaurant was very good and at an affordable price. Above all the personnel was very friendly and welcoming, easy to talk to smiling and willing to help.

  • The hotel was very clean and had all the facilities handy and in good shape. The food in the restaurant was very good and at an affordable price. Above all the personnel was very friendly and welcoming, easy to talk to smiling and willing to help.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jaroslav Brouk

family with young children, 9.7.2010

Čeština

  • Overall rating
84 %
  • Minigolf potřebuje vylepšit, opravit. Čekací doba na výtahy je dosti dlouhá, výtah by mohl hlasově oznámit patro ve kterém zastavil.

  • Minigolf potřebuje vylepšit, opravit. Čekací doba na výtahy je dosti dlouhá, výtah by mohl hlasově oznámit patro ve kterém zastavil.

Personnel
10
Services
9
Cleanliness
9
Comfort
7
Value/money
7

Pavel Fekar

mature couple, 28.2.2010

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7

Pavel Reinberger

family with young children, 25.2.2010

Čeština

  • Overall rating
30 %

(without text rating)

Personnel
2
Services
3
Cleanliness
2
Comfort
4
Value/money
4

Ivan Šantora

mature couple, 24.1.2010

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Tento hotel vřele doporučuji, personál i kvalita hotelu na vynikající urovni.

  • Tento hotel vřele doporučuji, personál i kvalita hotelu na vynikající urovni.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Luděk Palata

family with older children, 24.1.2010

Čeština

  • Overall rating
48 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
4
Value/money
3

Petra Lautnerová

mature couple, 29.8.2009

Brno ČR

  • Overall rating
94 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
7
Value/money
10

Pavla Velčovská

family with older children, 16.7.2009

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • S ubytováním v hotelu i se službami jsme byli velmi spokojeni. Velmi kladně hodnotím přístup personálu.

  • S ubytováním v hotelu i se službami jsme byli velmi spokojeni. Velmi kladně hodnotím přístup personálu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Vlastimil Bárta

mature couple, 12.3.2009

CZ-26105 Příbram

  • Overall rating
98 %
  • Byli jsme velice spokojeni s nabídkou a kvalitou služeb. V případě jakýchkoli nejasností vám personál vždy vyjde vstříc, ochotně vysvětlí co a jak, poradí a ještě se mile usměje.

  • Byli jsme velice spokojeni s nabídkou a kvalitou služeb. V případě jakýchkoli nejasností vám personál vždy vyjde vstříc, ochotně vysvětlí co a jak, poradí a ještě se mile usměje.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
9
Value/money
10

Eva Z.

young couple, 24.2.2009

Čeština

  • Overall rating
78 %
  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

Personnel
8
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
5

Olaf Pfau

single traveler, 21.2.2009

Deutsch

  • Overall rating
38 %
  • 4 Sterne sind 2 zuviel

  • 4 Sterne sind 2 zuviel

Personnel
1
Services
4
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
4