+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Pinia Hotel & Resort Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 74 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Pavel Reinberger

rodina s malými dětmi, 25.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
30 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
3
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Olaf Pfau

jednotlivec, 21.2.2009

Deutsch

  • Celkové hodnocení
38 %
  • 4 Sterne sind 2 zuviel

  • 4 Sterne sind 2 zuviel

Personál
1
Služby
4
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 21.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • Poloha u sjezdovky,údržba parkoviště,čistota pokoje,skladba polo penze.

  • Při nástupu do hotelu zcela neprofesionální přístup slečny recepční,nedostatečné informace o chodu hotelu. Nebyli jsme informováni o způsobu placení nápojů v restauraci Labe a následně jsme museli platit při jídle nápoje průběžně při každém přenesení ojednávky ,nikdo nás totiž neinformoval o nutnosti složit " kredit". Vzhledem k tomu , že jsme v hotelu byli řádně přihlášeni a přesto nemohli využít platba hotelový účtem připadal mi tento způsob krajně nestandardní.Dále nás přinejmenším udivilo chování některých slečen, které Obsluhovale v restauraci . Jejich "otrávenost" neodpovídá proklamované úrovni hotelu.

Personál
1
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Luděk Palata

rodina se staršími dětmi, 24.1.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 29.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Péče, ochota a vystupování vedoucí welnes centra.

  • Služby obecně

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Stanislav

dospělý pár, 6.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • snídaně

  • Moc měkké matrace -

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Bohuslav

dospělý pár, 8.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Kateřina Hamplová

rodina s malými dětmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Kuřácká místnost, která není oddělená, ani dobře odvětraná.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Patrik Návrat

mladý pár, 19.9.2010

Havířov, ČR

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Pavel Fekar

dospělý pár, 28.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jozef

rodina s malými dětmi, 22.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Obsluha a personal restaurace.

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 30.11.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Eva Z.

mladý pár, 24.2.2009

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

  • Hotel Arnika je po rekonstrukci moc hezký. Byli jsme velice spokojeni s wellness centrem i nabídkou lázeňských procedur. Co by ovšem potřebovalo velice zlepšit jsou snídaně. Jako 3* hotel měl lepší nabídku než 4*. Je co zlepšovat. Naopak dobrý vvýběr měla Česká restaurace, kde se stále najíte levněji a lépe než na bufetové večeři za příplatek 350 Kč. V zimě nezapomeňte na sněhové řetězy. Příjezdová cesta je bohužel pouze prohrnuta, nikoli posypána. Parking za den stojí 150 Kč, ale místo Vám již nikdo negarantuje.Kdo dřív přijde...Ale i tak se ráda do hotelu Arnika vrátím.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Milan Hejduk

dospělý pár, 12.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velice kladně hodnotím,že se v hotelu nekouří,vstřícný a ochotný personál.

  • Nemám žádné výtky.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Herr Herzer

rodina se staršími dětmi, 13.2.2015

Deutsch

  • Celkové hodnocení
82 %
  • sehr freundlich und offen, bemüht die Wünsche der Gäste zu erfüllen

  • im Saunabereich könnten mehr Handtücher zur Verfügung gestellt werden

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 10.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • výborný personál

  • malý výběr wellness

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Marie

rodina se staršími dětmi, 15.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Pěkný hotel - dříve Arnika na Labské - blízko sjezdovky mimo hlavní návaly ve Špindlu. Skvělé místo. Výborně vaří.

  • V době jarních prázdnin byl hotel plný - nezvládnutá logistika při snídaních a večeřích - nebyly volné stoly, velký hluk, atd... Já bych otevřela ještě druhou restauraci (u snídaní)... Na pokojích superior jsme měli mít župany - nebyly dodány ani po dvou stížnostech - prý je nedovezla čistírna.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 6.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Dokonalá strava, čistota, příjemný personál...

  • Od druhého dne jsem prosila o polštář navíc,ale vůbec jsem ho nedostala. V restauraci malí výběr z jídel.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Pinia Hotel & Resort odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme, že jste si našli čas na poskytnutí zpětné vazby k Vašemu pobytu. Doufáme, že vás budeme moci brzy přivítat zpět v našem Pinia Hotel & Resort!
S pozdravem
Ondřej Scholz, Pinia Hotel & Resort

Anonym

rodina s malými dětmi, 5.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5